کامپیوتر سعید
کامپیوتر سعید نمایندگی اینترنت همارا سیستم ( مخابرات )

BitDefender Antivirus Free 1.0.21.1099 نسخه رایگان ضد ویروس نیرومند بیت دیفندر است. این آنتی ویروس که طبق آمارهای رسمی یکی از ۳ آنتی ویروس برتر دنیا به حساب می آید، نسخه رایگانی دارد که بسیار برای استفاده کاربران خانگی مفید و کارآمد است. از نظر رابط کاربری بیت دیفندر را می توان یکی از جذابترین آنتی ویروس ها و بسته های امنیتی بشمار آورد. محیط جذاب و ساده آنتی ویروس در کنار اسکنر قوی آن که قادر به تشخیص هر نوع ویروسی است BitDefender را به یک آنتی ویروس محبوب تبدیل نموده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

Assault Cube بازی پرتابل، اکشن و کم حجم است که می توانید آنرا روی مموری استیک خود بریزید و روی هر کامپیوتری بازی کنید. این بازی مهیج به سبک تیراندازی اول شخص می باشد که ویژگیهایی نظیر محیط واقع گرایانه، سرعت عمل بالا و گیم پلی عالی آنرا به یک بازی سرگرم کننده بدل نموده است. در این بازی شما در راهروهای پیچ در پیچ قلعه با دشمنان مبارزه می کنید. این بازی دارای گرافیک بالا می باشد و مراحل بسیار هیجانی و زیبایی است که آنرا شبیه به بازی کانتر میکند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

اگر اشخاص دیگری به رایانه شما دسترسی دارند و شما نمی خواهید وقتی پشت سیستم خود نیستید شخص دیگری آنرا دستکاری کند، نرم افزار KeyFreeze بهترین راهکار برای شماست. به ویژه هنگامی که بچه های کوچک بطور ناخواسته با فشردن دکمه های صفحه کلید یا ماوس کامپیوتر شما را بهم می ریزند و حتی ممکن است گاهی ناخواسته برخی از فایلها و اطلاعات را پاک کنند. نرم افزار رایگان KeyFreeze به شما کمک می کند تا در مواقع نیاز کیبورد و ماوس را موقتا قفل کنید. این نرم افزار بسیار کم حجم می باشد و روی تمامی نسخه های ویندوز قابل نصب و اجراست.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

مدار منطقی یکی از دروس مهم دانشجویان رشته کامپیوتر بشمار می آید. در این کتاب در ۹ فصل به تمامی مباحث مدارهای منطقی از جمله اعداد مبنا، گیت های منطقی، پیاده سازی مدارهای دیجیتال، مدارهای ترکیبی، مدارهای رمزگذار و رمزگشا و… پرداخته می شود. علاوه بر این تمرین های متفاوتی در بین دروس برای یادگیری بهتر گنجانده شده است. حل تمرین ها به همراه توضیحات مورد نیاز نیز برای استفاده شما در داخل فایل zip گنجانده شده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

دانلود منیجر IDM یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد که امکانات فوق العاده ای را در خود جای داده است. به کمک این آموزش با تمامی بخشهای این نرم افزار به طور کامل آشنا می شوید و نحوه استفاده از امکانات نرم افزار Internet Download manager را فرا خواهید گرفت. این ایبوک کوچک و مفید با تصاویر هریک از پنجره ها و منوی های برنامه را به بصورت کامل توضیح داده است. شیوه تنظیم زمانبندی برنامه، دانلود خودکار، تنظیم دانلود خودکار برای فرمتهای خاص و هرآن چیزی که شما می بایست درباره این نرم افزار جالب بدانید داخل این کتاب آموزشی قرار گرفته است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

اکتیو دایرکتوری یکی از تکنولوژی های مایکروسافت برای مدیریت منابع شبکه است و در واقع یک بانک اطلاعاتی مجتمع توزیع‌ پذیر است که برای سرویس‌ دهنده‌ های برپایه ویندوز سرور فراهم شده است. بدون برنامه اکتیو دایرکتوری برای مدیریت منابع در شبکه نیازمند مدیریت تک تک آنها به صورت جداگانه هستیم، در حالی که با اکتیودایرکتوری مدیریت منابع بصورت مجتمع و یکجا امکان پذیر است. کتابی که پیش روی شماست، ویندوز سرور، نصب و کار با اکتیو دایرکتوری را همراه با تصویر و مثال به شما می آموزد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 1208
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1