کامپیوتر سعید
کامپیوتر سعید نمایندگی اینترنت همارا سیستم ( مخابرات )




تاریخ: جمعه 24 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط سعید

این کرک بر خلاف نسخه های قبلی ساده و سریع می باشد و کافیست آنرا پس از نصب ویندوز 8 خود اجرا کنید تا آنرا کرک و اکتیو کند. ویندوز 8 شما اکتیو خواهد بود و می توانید آنرا به راحتی آپدیت کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

Shockwave Player نرم افزار متفاوتی از ادوبی فلش پلیر می باشد. Shockwave Player برای مشاهده صفحاتی است که با نوعی انیمیشن ویژه شبیه به فلش طراحی شده اند. در واقع این نرم افزار برای استفاده از محتویات گرافیکی پویای وب میباشد و با آن امکان تبادل اطلاعات بین طرح انیمیشن و کاربر هنگام استفاده از آن فراهم میشود مانند انجام بازی یا ساخت فیلم های آموزشی تعاملی و مواردی از این دست. در ادامه می توانید جدیدترین نسخه ی Adobe Shockwave Player را دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

 تغییرات: نسخه ی جدید جایگزین شد. (v6.18 Build 5 )

Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. 
بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلودها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

Advanced Uninstaller PRO 11.23 نرم افزاری کارآمد و مفید در زمینه ی حذف برنامه های غیر ضروری درون کامپیوتر می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید برنامه هایی که امکان حذف آنها وجود ندارد را به سادگی Uninstall کنید. مثلا اگر نرم افزاری به هر دلیلی Uninstall نشود و حتی در وضعیتی قرار گیرد که امکان نصب نسخه جدید هم ممکن نباشد، Advanced Uninstaller PRO مشکل را برای شما برطرف کرده و امکان حذف کامل هر نوع برنامه ای را برای شما فراهم می کند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به مدیریت استارت آپ ویندوز، مرتب کردن منوی استارت ویندوز و ترمیم رجیستری اشاره کرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

BitDefender Antivirus Free 1.0.21.1099 نسخه رایگان ضد ویروس نیرومند بیت دیفندر است. این آنتی ویروس که طبق آمارهای رسمی یکی از ۳ آنتی ویروس برتر دنیا به حساب می آید، نسخه رایگانی دارد که بسیار برای استفاده کاربران خانگی مفید و کارآمد است. از نظر رابط کاربری بیت دیفندر را می توان یکی از جذابترین آنتی ویروس ها و بسته های امنیتی بشمار آورد. محیط جذاب و ساده آنتی ویروس در کنار اسکنر قوی آن که قادر به تشخیص هر نوع ویروسی است BitDefender را به یک آنتی ویروس محبوب تبدیل نموده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

Assault Cube بازی پرتابل، اکشن و کم حجم است که می توانید آنرا روی مموری استیک خود بریزید و روی هر کامپیوتری بازی کنید. این بازی مهیج به سبک تیراندازی اول شخص می باشد که ویژگیهایی نظیر محیط واقع گرایانه، سرعت عمل بالا و گیم پلی عالی آنرا به یک بازی سرگرم کننده بدل نموده است. در این بازی شما در راهروهای پیچ در پیچ قلعه با دشمنان مبارزه می کنید. این بازی دارای گرافیک بالا می باشد و مراحل بسیار هیجانی و زیبایی است که آنرا شبیه به بازی کانتر میکند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

اگر اشخاص دیگری به رایانه شما دسترسی دارند و شما نمی خواهید وقتی پشت سیستم خود نیستید شخص دیگری آنرا دستکاری کند، نرم افزار KeyFreeze بهترین راهکار برای شماست. به ویژه هنگامی که بچه های کوچک بطور ناخواسته با فشردن دکمه های صفحه کلید یا ماوس کامپیوتر شما را بهم می ریزند و حتی ممکن است گاهی ناخواسته برخی از فایلها و اطلاعات را پاک کنند. نرم افزار رایگان KeyFreeze به شما کمک می کند تا در مواقع نیاز کیبورد و ماوس را موقتا قفل کنید. این نرم افزار بسیار کم حجم می باشد و روی تمامی نسخه های ویندوز قابل نصب و اجراست.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

مدار منطقی یکی از دروس مهم دانشجویان رشته کامپیوتر بشمار می آید. در این کتاب در ۹ فصل به تمامی مباحث مدارهای منطقی از جمله اعداد مبنا، گیت های منطقی، پیاده سازی مدارهای دیجیتال، مدارهای ترکیبی، مدارهای رمزگذار و رمزگشا و… پرداخته می شود. علاوه بر این تمرین های متفاوتی در بین دروس برای یادگیری بهتر گنجانده شده است. حل تمرین ها به همراه توضیحات مورد نیاز نیز برای استفاده شما در داخل فایل zip گنجانده شده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

دانلود منیجر IDM یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد که امکانات فوق العاده ای را در خود جای داده است. به کمک این آموزش با تمامی بخشهای این نرم افزار به طور کامل آشنا می شوید و نحوه استفاده از امکانات نرم افزار Internet Download manager را فرا خواهید گرفت. این ایبوک کوچک و مفید با تصاویر هریک از پنجره ها و منوی های برنامه را به بصورت کامل توضیح داده است. شیوه تنظیم زمانبندی برنامه، دانلود خودکار، تنظیم دانلود خودکار برای فرمتهای خاص و هرآن چیزی که شما می بایست درباره این نرم افزار جالب بدانید داخل این کتاب آموزشی قرار گرفته است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

اکتیو دایرکتوری یکی از تکنولوژی های مایکروسافت برای مدیریت منابع شبکه است و در واقع یک بانک اطلاعاتی مجتمع توزیع‌ پذیر است که برای سرویس‌ دهنده‌ های برپایه ویندوز سرور فراهم شده است. بدون برنامه اکتیو دایرکتوری برای مدیریت منابع در شبکه نیازمند مدیریت تک تک آنها به صورت جداگانه هستیم، در حالی که با اکتیودایرکتوری مدیریت منابع بصورت مجتمع و یکجا امکان پذیر است. کتابی که پیش روی شماست، ویندوز سرور، نصب و کار با اکتیو دایرکتوری را همراه با تصویر و مثال به شما می آموزد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

Wireless Network Watcher نرم افزار رایگانی است که به شما امکان می دهد به راحتی متوجه شوید چه افرادی و با چه مشخصاتی از شبکه WiFi شما استفاده می نمایند. این برنامه بعد از اسکن، دستگاه های متصل به شبکه را شناسایی می کند. شما می توانید با کمک نرم افزار Wireless Network Watcher اطلاعاتی نظیر آدرس IP، آدرس MAC، نام کامپیوتر و کارت شبکه را بدست آورید و به راحتی از دسترسی غیرمجاز به شبکه WiFi خود جلوگیری بعمل آورید. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اگر بعد از انجام عملیات اسکن، فردی به شبکه WiFi متصل شود چه باید کرد؛ این برنامه تنظیماتی را برای این حالت در نظر گرفته است که در ادامه مطلب می توانید نحوه بکار بردن آنرا فرا بگیرید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

GOM Audio 2.0.5.0138 یک پخش کننده سبک است که تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد. با استفاده از آن می توانید به گوش دادن فایل های صوتی خود در محیطی زیبا و با امکانات متنوع بپردازید. GOM Audio از تمام فرمت های صوتی نظیر MP3، M4A، OGG، WMA، WAV، MID، FLAC، APE، PLS پشتیبانی می کند. با این برنامه دیگر نیازی به نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها ندارید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

Password Depot یک برنامه حرفه ای و بسیار عالی با سیستم رمزگذاری پیشرفته برای حفاظت از اطلاعات حساس نظیر رمزهای عبور موجود در کامپیوتر شماست. به کمک این نرم افزار میتوانید به راحتی بر روی فایل های شخصی خود رمز قرار دهید، رمز بسازید و رمزهای خود را یکجا ذخیره و مدیریت نمایید. در این برنامه از الگوریتم های زیادی استفاده شده که باعث رمزگذاری دوبل بر روی فایل ها و کلمه های عبور ذخیره شده درون برنامه میگردد که بدون شک امنیت را به صورت چشم گیری بالا خواهد برد. این نرم افزار شامل ابزاری برای ساخت پسورد نیز هست که می توانید به کمک آن پسوردهایی غیر قابل حدس زدن تولید کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

BurnAware یک برنامه قدرتمند و ساده است که امکان رایت انواع دیسک ها را از جمله CD, DVD, Blu-ray به شما می دهد. این یک برنامه بسیار سبک و قدرتمند است که شما می توانید از آن برای ایجاد دیسکهای فیلم، موسیقی، اطلاعات و غیره استفاده نمایید. BurnAware تمام خصوصیات یک نرم افزار رایت حرفه ای را در ساده ترین شکل در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به نرم افزارهای سنگینی مثل nero نخواهید داشت. همچنین بوسیله BurnAware خواهید توانست به راحتی اطلاعات خودتان را در قالب فایلهای ایمیج نیز ذخیره کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

Pokki نرم افزاریست که همانند اپلیکیشن های موبایل با برنامه های نصب شده روی سیستم شما رفتار می کند. این نرم افزار مدیریت برنامه های نصب شده، جستجو در میان آنها و پیدا کردن برنامه ها و بازی های جدید را در اینترنت برای شما آسان می کند. نرم افزارها و بازی های گوناگون بصورت دسته بندی شده و همراه با توضیحات در Pokki در اختیار شماست و با تنها یک کلیک قابل دانلود و نصب بر روی ویندوز هستند. همچنین در صورتیکه از این نرم افزار بر روی ویندوز ۸ استفاده کنید، Pokki می تواند دکمه استارت را نیز بر روی شما دسکتاپ بیاورد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

Star Defender 3 یکی از بازی های پرطرفدار و شناخته شده فضایی می باشد که حجم کمی نیز دارد. در Star Defender که به سبک بازی های هدف گیری می باشد، شما به جنگ با موجودات فضایی می روید که قصد تسخیر سیاره ها و کهکشان را دارند. در نسخه جدید شما سفینه فضایی پیشرفته ای در اختیار دارید که توانایی شما را در مبارزه با دشمنان افزایش می دهد، سلاح های ویژه لیزری شما این بار دیگر به موجودات فضایی امان نخواهند داد! بازی گرافیک خوبی دارد و بسیار سرگرم کننده و مهیج می باشد. در ادامه می توانید تصویری از محیط بازی Star Defender 3 را مشاهده کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

نرم افزار Word یکی از پر استفاده ترین برنامه ها از سری مجموعه آفیس می باشد. محیط کاربری Word 2013 پیشرفت قابل توجهی داشته و صفحه بندی، ویرایش متون و کار با ابزارها راحت تر گشته است. همچنین شما امکان ویرایش فایلهای پی دی اف را در نسخه جدید برنامه ورد خواهید داشت. شما امکانات و ایزارهای تازه ای برای تایپ، رسم جدول، صفحه بندی وکارهای گوناگون در نسخه ۲۰۱۳ در اختیار دارید که با مطالعه این کتاب با تمام آنها آشنا خواهید شد. کتاب آموزش فارسی Word 2013 به زبانی سلیس و بسیار آسان بخش های مختلف این محصول نو مایکروسافت را به شما معرفی و آموزش می دهد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

jQuery کتابخانه ای سریع و سبک از کدهای جاوا اسکریپت است که توان پیمایش تمام اسناد HTML، مدیریت رخدادها، انیمیشن کردن عناصر، ویرایش داده ها و استفاده از AJAX را فراهم می کند. به عبارت دیگر jQuery برای تغییر در شیوه اسکرپیت نویسی جاوا اسکرپیت طراحی شده است و با کمک آن می توانید صفحه وبی دارای عناصر متحرک و کاربر پسند بسازید. در کتابی که برای دانلود در اختیار دارید مرحله به مرحله نحوه استفاده از توابع و متدهای جی کوئری را همراه با مثالهای کاربردی خواهید آموخت.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

CCleaner برنامه ای رایگان است که فایلهای اضافی و بیهوده را از روی کامیپوتر پاک کرده و باعث می شود سرعت اجرای سایر نرم افزارها به مراتب بهتر شود. CCleaner می تواند دیگر نرم افزارهای نصب شده روی کامپیوتر را شناسایی کرده و در صورت لزوم آثار بجای مانده در زمان کار کردن با آنها را از بین ببرد. بهینه سازی بخشهای مختلف سیستم عامل ویندوز، بهینه سازی رجیستری، پاک کردن برنامه ها و فایلهای بیهوده از جمله وظایف این نرم افزار است.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

Aleo Flash Intro Banner Maker نرم افزاری با ابزارهای قدرتمند فلش برای ساخت فلش های ابتدای سایت، بنرهای تبلیغاتی، کارت پستال الکتریکی و نمایش اسلاید به آسانی و تنها با چند کلیک می باشد. تنها کاری که می بایست انجام دهید وارد کردن نوشته مورد نظر و انتخاب افکت های آماده و قابل تغییر پشت زمینه و انیمیشن متن است. مشخصه و تنظیم نوشته کاملا قابل تغییر بوده و امکان انتخاب نوع فونت، اندازه، عرض و طول، شفافیت، چرخش، حاشیه، سبک پرکردن نوشته و… بنر دلخواه و مورد نظر شما را طراحی می کند. تمام افکت های پشت زمینه و نوشته قابل تنظیم و تغییر بوده و تمام امکانات یک بنر مانند متن و فونت، آدرس سایت قابل کلیک، تغییر رنگ ها و صداهای مورد نظر در آن موجود می باشد.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

FotoSketcher نرم افزار جالب و کم حجمی است که بوسیله آن می توانید عکسهای خود را به طرحها و نقاشی های هنری و زیبا تبدیل کنید. شما در این نرم افزار ابزارهای گوناگونی در اختیار خواهید داشت و با کمک آنها می تواند تمامی جزئیات و ویژگیهای عکس خود را ویرایش نموده و آنرا کاملا بصورت یک نقاشی یا یک طرح که توسط انسان کشیده شده است تبدیل نمایید. FotoSketcher ابزارها مختلف گرافیکی دیگری را نیز برای تغییر سایز و کیفیت تصاویر و شدت رنگ و کنتراست در اختیار شما قرار داده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

Aleo 3D Flash Slideshow Creator نرم افزاری است برای خلق اسلایدشو های سه بعدی از تصاویر شما. توسط این نرم افزار به سادگی می توانید از تصاویر خود، اسلایدشو هایی با جلوه های بسیار زیبا و بصورت سه بعدی ایجاد کنید. با استفاده از ۳D Flash Slideshow Creator می توانید اسلایدهای سه بعدی از تصاویر، جلوه های چرخ و فلکی، جلوه های غلتان و جلوه های طوماری (دنباله دار) را بسادگی ایجاد کنید. از این پس دیگر ایجاد اسلایدهای سه بعدی از تصاویر به سپری کردن وقت زیاد یا استفاده از نرم افزارهای پیچیده یا نرم افزارهای بزرگی چون Adobe Flash Studio نیاز ندارد. این نرم افزار دارای واسط گرافیکی بسیار زیبا و ویژگی هایی چون پوسته های متنوع ، تنظیماتی برای توقف حرکت تصاویر هنگام حرکت موس، ایجاد فایل XML اسلاید شوی ایجاد شده، ادغام کردن تصویر در خود اسلایدشو و ایجاد یک فایل فلش واحد، پشتیبانی از تصاویر PNG و GIF، اضافه کردن لینک های وب و اضافه کردن لینک پیش فرض برای اسلایدها می باشد.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

Microsoft Security Essentials 4.4.301.0 یک آنتی ویروس رایگان و کم حجم است که توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده است. استفاده و نصب برنامه ضد ویروس مایکروسافت آسان و سریع است و از رابط کاربری مناسب و خوبی بهره می برد که کار کردن با آنرا برای یوزرها راحت می کند. مایکروسافت در این آنتی ویروس رایگان از جدیدترین تکنولوژی‌ ها برای جستجو و یافتن فایل‌های مخرب و ویروسها استفاده کرده است. به عبارتی می توان گفت که مایکروسافت یک آنتی ویروس سبک و نیرومند را ساخته است که می تواند از کامپیوتر شما در برابر انواع خطرات امنیتی محافظت کند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

VSO Downloader نرم افزار مدیریت دانلود برای دانلود فیلم ها و کلیپ های موجود در اینترنت است. این نرم افزار به طور خودکار ویدئوهای درون هر وب سایت را که در مرورگر شما باز است را تشخیص داده و آنها را دانلود می کند. همچنین هنگام دانلود شدن ویدیو کلیپ‌ها توسط برنامه، لیست کاملی به شما نمایش داده می‌شود که شامل نام، میزان پیشرفت، سرعت دانلود و اندازه هر یک از فیلم‌ها می‌باشد. با کمک این برنامه شما میم توانید ویدیوی سایت های اشتراک ویدئو مانند YouTube را با کیفیت بالایی به راحتی دانلود نمایید. VSO Downloader ابزار بینظیری برای دانلود فیلم از درون سایتهاست که می تواند به تمام کاربران کمک کند.

 




ارسال توسط سعید

SRWare Iron یک مرورگر متن باز میباشد که بر اساس مرورگر کروم برنامه نویسی و نوشته شده است اما سازندگان آن مدعی هستند که این مرورگر مشکلات کروم را ندارد. گوگل کروم باوجود نکات مثبت زیادی که داشته است، دارای مشکلات فراوانی نیز بوده که گاهی باعث نگرانی کاربران شده است. چنین مشکلات در این مرورگر برطرف شده اند. SRWare Iron از سرعت و امنیت بالایی برخوردار بوده و دارای محیط ساده و زیبایی است و می‌تواند گزینه مناسبی برای کاربران باشد.




تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:کامپیوتر سعیدشبستر,
ارسال توسط سعید

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 1209
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1