کامپیوتر سعید
کامپیوتر سعید نمایندگی اینترنت همارا سیستم ( مخابرات )

نرم افزار Word یکی از پر استفاده ترین برنامه ها از سری مجموعه آفیس می باشد. محیط کاربری Word 2013 پیشرفت قابل توجهی داشته و صفحه بندی، ویرایش متون و کار با ابزارها راحت تر گشته است. همچنین شما امکان ویرایش فایلهای پی دی اف را در نسخه جدید برنامه ورد خواهید داشت. شما امکانات و ایزارهای تازه ای برای تایپ، رسم جدول، صفحه بندی وکارهای گوناگون در نسخه ۲۰۱۳ در اختیار دارید که با مطالعه این کتاب با تمام آنها آشنا خواهید شد. کتاب آموزش فارسی Word 2013 به زبانی سلیس و بسیار آسان بخش های مختلف این محصول نو مایکروسافت را به شما معرفی و آموزش می دهد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

jQuery کتابخانه ای سریع و سبک از کدهای جاوا اسکریپت است که توان پیمایش تمام اسناد HTML، مدیریت رخدادها، انیمیشن کردن عناصر، ویرایش داده ها و استفاده از AJAX را فراهم می کند. به عبارت دیگر jQuery برای تغییر در شیوه اسکرپیت نویسی جاوا اسکرپیت طراحی شده است و با کمک آن می توانید صفحه وبی دارای عناصر متحرک و کاربر پسند بسازید. در کتابی که برای دانلود در اختیار دارید مرحله به مرحله نحوه استفاده از توابع و متدهای جی کوئری را همراه با مثالهای کاربردی خواهید آموخت.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

CCleaner برنامه ای رایگان است که فایلهای اضافی و بیهوده را از روی کامیپوتر پاک کرده و باعث می شود سرعت اجرای سایر نرم افزارها به مراتب بهتر شود. CCleaner می تواند دیگر نرم افزارهای نصب شده روی کامپیوتر را شناسایی کرده و در صورت لزوم آثار بجای مانده در زمان کار کردن با آنها را از بین ببرد. بهینه سازی بخشهای مختلف سیستم عامل ویندوز، بهینه سازی رجیستری، پاک کردن برنامه ها و فایلهای بیهوده از جمله وظایف این نرم افزار است.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

Aleo Flash Intro Banner Maker نرم افزاری با ابزارهای قدرتمند فلش برای ساخت فلش های ابتدای سایت، بنرهای تبلیغاتی، کارت پستال الکتریکی و نمایش اسلاید به آسانی و تنها با چند کلیک می باشد. تنها کاری که می بایست انجام دهید وارد کردن نوشته مورد نظر و انتخاب افکت های آماده و قابل تغییر پشت زمینه و انیمیشن متن است. مشخصه و تنظیم نوشته کاملا قابل تغییر بوده و امکان انتخاب نوع فونت، اندازه، عرض و طول، شفافیت، چرخش، حاشیه، سبک پرکردن نوشته و… بنر دلخواه و مورد نظر شما را طراحی می کند. تمام افکت های پشت زمینه و نوشته قابل تنظیم و تغییر بوده و تمام امکانات یک بنر مانند متن و فونت، آدرس سایت قابل کلیک، تغییر رنگ ها و صداهای مورد نظر در آن موجود می باشد.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

FotoSketcher نرم افزار جالب و کم حجمی است که بوسیله آن می توانید عکسهای خود را به طرحها و نقاشی های هنری و زیبا تبدیل کنید. شما در این نرم افزار ابزارهای گوناگونی در اختیار خواهید داشت و با کمک آنها می تواند تمامی جزئیات و ویژگیهای عکس خود را ویرایش نموده و آنرا کاملا بصورت یک نقاشی یا یک طرح که توسط انسان کشیده شده است تبدیل نمایید. FotoSketcher ابزارها مختلف گرافیکی دیگری را نیز برای تغییر سایز و کیفیت تصاویر و شدت رنگ و کنتراست در اختیار شما قرار داده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

Aleo 3D Flash Slideshow Creator نرم افزاری است برای خلق اسلایدشو های سه بعدی از تصاویر شما. توسط این نرم افزار به سادگی می توانید از تصاویر خود، اسلایدشو هایی با جلوه های بسیار زیبا و بصورت سه بعدی ایجاد کنید. با استفاده از ۳D Flash Slideshow Creator می توانید اسلایدهای سه بعدی از تصاویر، جلوه های چرخ و فلکی، جلوه های غلتان و جلوه های طوماری (دنباله دار) را بسادگی ایجاد کنید. از این پس دیگر ایجاد اسلایدهای سه بعدی از تصاویر به سپری کردن وقت زیاد یا استفاده از نرم افزارهای پیچیده یا نرم افزارهای بزرگی چون Adobe Flash Studio نیاز ندارد. این نرم افزار دارای واسط گرافیکی بسیار زیبا و ویژگی هایی چون پوسته های متنوع ، تنظیماتی برای توقف حرکت تصاویر هنگام حرکت موس، ایجاد فایل XML اسلاید شوی ایجاد شده، ادغام کردن تصویر در خود اسلایدشو و ایجاد یک فایل فلش واحد، پشتیبانی از تصاویر PNG و GIF، اضافه کردن لینک های وب و اضافه کردن لینک پیش فرض برای اسلایدها می باشد.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 1210
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1